Ilmoittautuminen  

Kohtaamisen taito ja kehonkieli 

-koulutukseen!


Koulutuksen tavoite


Koulutuksemme pysähdyttää pohtimaan, millaista sanallista ja kehollista kieltä teidän organisaatiossanne puhutaan. Koulutuksemme tarjoaa välineitä kehittää asiakkaan ja neuvottelukumppanin kohtaamisessa tarvittavaa moniaistista viestintää.


Kohtelias puhuminen ja hallittu kehonkieli eivät ole ulkoisten kaavojen teennäistä toistamista. Kyse on harjoittelulla kehittyvästä eettisestä asenteesta toisia ihmisiä kohtaan. Käyttäytyminen vaikuttaa ajatuksiin, tunteisiin ja asenteisiin, ja päinvastoin.

Kouluttajana toimii kehollisuuden, tunteiden ja aistien tutkimukseen erikoistunut filosofian tohtori Taina Kinnunen.


Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.



Koulutuksen sisältö


➣ Kohtaaminen asiakastyön ytimenä
➣ Ensivaikutelma käyntikorttina
➣ Avoimet ja arvostavat eleet
➣ Torjuntaa viestivä kehonkieli
➣ Asenteen muuttaminen käytöksellä
➣ Tunteiden tarttuminen ja hallitseminen


Kenelle koulutus sopii?


Koulutus sopii asiakastyön ammattilaisille, esimiehille, yrittäjille, työyhteisön kehittäjille jne. Tästä koulutuksesta on takuuvarmaa hyötyä käytännön asiakastyössä. 



Aika, paikka ja hinta

Aika:  29.11. (tarkempi aika ilmoitetaan myöhemmin) 

Paikka:  Paikka ilmoitetaan myöhemmin

Kouluttaja: Taina Kinnunen

Hinta: 95 euroa + alv. /osallistuja, hinta sisältää koulutusmateriaalin ja runsaan kahvitarjoilun.

Ilmoittautuminen viimeistään pe 15.11. Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta. 

Sähköpostilla
Tekstiviestillä

Koulutukseen ilmoittautuneiden nimi- ja osoitetietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille tai muutenkaan käytetä henkilötietolain vastaisesti.